ISO 9001 sertifiointi
ISO 9001 sertifiointi
vaivattomasti ja kustannustehokkaasti

Haetko sertifiointia ensimmäistä kertaa tai haluatko vaihtaa sertifiointilaitosta? Ohjaamme sinua.

ISO 9001 sertifikaatti

Optimoi laatuprosessisi ISO 9001 -auditoinnin avulla.

ISO 9001 -auditointi osoittaa, ovatko prosessit ja palvelut laadukkaita. ISO 9001 -sertifioinnin saatuanne standardi haastaa teidät jatkuvaan parantamiseen. Suorittaessaan ISO 9001 -auditointia organisaatiollesi DEKRAn asiantuntijat keskittyvät organisaatiosi erityisiin laatuprosesseihin. Näin varmistetaan, että ISO 9001 -sertifiointisi on räätälöity juuri sinun organisaatiollesi.

Yksi ISO 9001:n tärkeimmistä ominaisuuksista on sen riskiperusteinen lähestymistapa. ISO-9001-sertifioidut organisaatiot tunnistavat mahdollisuudet, huomioivat mahdolliset vaaratekijät ja uhat, määrittelevät näistä mahdollisuuksista ja uhista asianmukaiset valvontatoimenpiteet ja arvioivat sitten valvontatoimenpiteidensa tehokkuutta. Näin optimoidaan laadunhallintajärjestelmät ja vastaavat prosessit: riippumatta organisaation koosta, toiminnan painopisteestä tai toimialasta, jolla se toimii.

Asiantuntija laadunhallinnassa

ISO 9001 on tunnetuin kansainvälinen johtamisjärjestelmä.

Sertifikaatti on todistus organisaation tavoitteesta varmistaa asiakkaan tyytyväisyys jokaisessa prosessissa, toiminnassa sekä ajattelumallissa. DEKRA on keskittynyt Suomessa metallien ja niistä valmistettujen tuotteiden tarkastukseen, arviointiin ja sertifiointiin.

ISO 9001 sertifiointi pähkinänkuoressa

DEKRA tarjoaa maailman tunnetuimman johtamiseen tarkoitetun toimintajärjestelmän sertifioinnin. Järjestelmä sopii kaiken kokoisille organisaatioille ja siihen voidaan yhdistää joustavasti eri standardeja sekä laatujärjestelmiä, kuten esimerkiksi ISO 3834, EN 1090-1 ja EN 13084-7 ja on yhteensopiva ISO 14001 ja ISO 45001 standardien kanssa.
Puolueettomana ja riippumattomana sertifiointilaitoksena tuotamme sertifioinnilla lisäarvoa asiakkaalle, heidän asiakkailleen ja muille sidosryhmille. DEKRAn tavoitteena on pitkäaikainen yhteistyö, jossa yhdessä asiakkaan rinnalla viemme osaamista eteenpäin. Teemme tarvittavat auditoinnit varmistaaksemme, että tuote, prosessi tai palvelu täyttää määritellyt vaatimukset.
    1. Informaatiotilaisuus (asiakkaan toiveesta)
    Sertifiointiprosessin läpikäynti (puhelimitse tai henkilökohtaisesti).
    2. Kaksivaiheinen sertifiointiauditointi
    Ensimmäisessä vaiheessa auditoija arvioi yrityksen laadunhallintajärjestelmän valmiuden toisen vaiheen sertifiointiauditointia varten. Ensimmäinen vaihe voidaan tehdä joko auditoijan toimistossa tai sertifioitavan yrityksen tiloissa. Toisessa vaiheessa auditointi suoritetaan auditoitavan organisaation tiloissa ja tarvittaessa työmaalla.
    3. Sertifiointipäätös
    Sertifiointikomitea tekee sertifiointipäätöksen auditointidokumentaation perusteella.
    4. Sertifikaatti ja DEKRA Sinetti
    Positiivisen sertifiointipäätöksen jälkeen, yritys saa sertifikaatin ja DEKRA sinetin (valitut järjestelmät).
    5. Ensimmäinen seuranta-auditointi
    Ensimmäinen seuranta-auditointi suoritetaan 12 kuukauden päästä sertifioinnista tai uudelleensertifioinnista.
    6. Toinen seuranta-auditointi
    Toinen seuranta-auditointi suoritetaan 24 kuukauden päästä sertifioinnista tai uudelleensertifioinnista.
    7. Uudelleensertifiointi
    Uudelleensertifiointi tehdään kolmen vuoden kuluttua ensimmäisestä sertifiointipäätöksestä. Tämän jälkeen toistetaan vaiheet 5 ja 6.

    Hyödy asiantuntemuksestamme

    • Auditoijamme saa pätevyydet hyväksytyn pätevöintiprosessin kautta.
    • Erotu kilpailijoistasi sertifioiduilla järjestelmillä.
    • DEKRAn valikoimassa on maailmanlaajuisesti yli 200 akkreditointia ja eri palveluita voidaan yhdistää maksimaalisen hyödyn saamiseksi.
    DEKRA toimii puolueettomana ja riippumattomana kolmantena osapuolena sekä organisaation tukena jatkuvassa prosessissa. Säännölliset arvioinnit tukevat, ylläpitävät ja varmistavat, että yrityksen johtamisjärjestelmä kehittyy koko ajan. DEKRA on yksi kokeneimmista sertifiointiorganisaatioista Euroopassa ja maailmalla. Auditoijamme työskentelevät kansainvälisten standardien parissa ja takaavat niiden yhdenmukaisen soveltamisen
    ISO 9001 sertifiointivaatimukset ja periaatteet
    Paranna sertifiointivalmiutta yksinkertaistetulla tarkistuslistalla ja tutustu 7-vaiheiseen sertifiointiprosessiimme.
    Lataa ilmainen ISO 9001 opas
    DEKRAn osaaminen
    Kokemus ja osaaminen

    Voit luottaa siihen, että DEKRA auttaa sinua kaikissa auditointi- ja sertifiointitarpeissasi. Auditoijillamme on monen vuoden kokemus johtamisjärjestelmien sertifioinnista.

    Erotu kilpailijoista

    Erotu kilpailijoistasi ja vahvista liiketoimintastrategiaasi onnistuneella sertifioinnilla, jonka osoituksena saat tunnetun DEKRA-sinetin.

    Maksimoi hyödyt

    Meillä on maailmanlaajuinen valtuutus myöntää yli 200 erilaista akkreditointia. Palvelujamme voidaan yhdistää sinun hyötysi maksimoimiseksi.

    Kysy ISO 9001 asiantuntijalta

    Haluatko tietää, miten DEKRA-auditointi nostaa organisaatiosi korkeammalle tasolle? Autamme sinua mielellämme! Täytä alla oleva lomake, niin saat yhteyden ISO 9001 -asiantuntijaan, jonka kanssa voit keskustella prosessista ja kysyä auditointiin liittyviä kysymyksiä.
    Luvat
    FINAS-akkreditointi:
    S 053 SFS-EN ISO/IEC 17021-1
    DEKRA Finas -tiedot: https://www.finas.fi/toimijat/Sivut/default.aspx#k=dekra
    ISO 9001 sertifikaatti
    Kuinka saada ISO 9001 -sertifiointi?
    ISO 9001 -sertifiointi voidaan saavuttaa noudattamalla ISO 9001 -standardin vaatimuksia ja läpäisemällä sertifiointitarkastus, joka suoritetaan akkreditoidun sertifiointielimen toimesta.
    Kuinka paljon ISO 9001 -sertifiointi maksaa?
    Kuinka kauan kestää saada ISO 9001 -sertifiointi?
    Mikä on ISO 9001 -sertifiointi?
    Mitä ISO 9001 tarkoittaa?

    Ansaitse ISO 9001:n DEKRA-sinetti.

    Kun saat ISO 9001 -sertifioinnin kauttamme, ansaitset DEKRAn sinetin, joka vahvistaa sitoutumisesi laadunhallinnan huippuosaamiseen.
    Tämä saavutus merkitsee, että organisaatiosi on ottanut käyttöön prosessit ja menettelyt, joiden noudattamista varten:
    • Johdonmukainen tuotteiden laatu ja palvelun toimittaminen, joka on räätälöity vastaamaan ja ylittämään asiakkaiden odotukset.
    • Mahdollisten ongelmien ennakoiva tunnistaminen ja ratkaiseminen pyrkien varmistamaan sujuvan ja erinomaisen asiakaskokemuksen.
    • Prosessien ja käytäntöjen jatkuva arviointi ja parantaminen alan standardien eturintamassa pysymiseksi.
    • Asiakastyytyväisyyden asettaminen toiminnan ytimeen, palautteen aktiivinen kuunteleminen ja sen perusteella toimiminen asiakaskokemuksen parantamiseksi.
    DEKRA-sinetin, joka on maailmanlaajuisesti tunnustettu laadun ja turvallisuuden symboli, ansaitseminen korostaa entisestään organisaatiosi vankkumatonta sitoutumista huippuosaamiseen.
    Kun ihmiset valitsevat ISO 9001 -sertifioidun yrityksen, jota koristaa DEKRAn sinetti, he voivat lisätä luottamustaan kumppanuuteen organisaation kanssa, joka on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuisia tuotteita, palveluja ja asiakaskokemuksia.